Monday, April 14, 2008

Some photos of the chinchillas




1 comment:

cashmereandcamera said...

Hei hei!
Så nydelige chincillaer og katter du har! Jeg har hatt begge deler, og de er hærlige kjæledyr!

Takk for kommentarene ibloggen min også!

Jeg så du lurte på merkelapper, og jeg lager desverre ikke selv lenger, men det er vedlig greit å bestille merkelapper fra www.minanamnband.se. Det er dem jeg bruker nå.

Måtte tenke meg om da u lurte på det burberry-lignende stoffet, men det kommer fra en bukse jeg en gang fant på loppis. har ikke emr igjen av den nå, men loppemarked kan i aller høyeste grad anbefales i jakten på unike stoffer!!! Det meste kan brukes på nytt igjen i en annen form enn det det hadde fra før;).

Jeg fant forresten kjempekjemi med hesten jeg skulle se på den gangen. Red henne i halvannet år, til jeg oppdaget at jeg hadde en liten prinsesse på vei, og har ikke fått ridd noe siden hun kom til verden...men håpet er at vi har fått en liten hestejente, så kan vi gå "mor & og barn" ridekurs eller noe...hihi! Sånn er det å ha en hestegal mamma gitt...Hihi!

Hilsen Ann Sissel